miercuri, 17 octombrie 2012

Creasta Rodnei in 4 zile - ziua 5 - 26 septembrie - Grand Finale

Mare de nori, mare de nori, mare de nori!! (asta in loc de buna dimineata)


Cam asa se vedea, in ambele vai care marginesc saua Curatel... stele si mare de nori... si pe urma soare..
Plecam iar la 7 dimineata, la 10.50 trebuie sa fim in gara in Rodna Veche la tren... si mai cu un pic de pierdut de marcaj, mai cu pauze de mancat, pentru ca am sarit peste micul dejun, si cu goana la vale, cu soare prin ceata si vai inverzite si dealuri line ....









 ajungem la timp. Chiar mai devreme, ca avem timp de o bere si un carnat cu paine, in gara...


 "calul" pana la Ilva Mica

si in Ilva Mica..

Caldura mare, jos... asteptam trenul spre Dej/Cluj, stam la o bere in zgomot de constructii, la barul din gara unde era sa ne luam bataie (eu cu Ionut si Alex si Duschland) acum 2 ierni.... Io mi's fericita ca am facut-o si pe asta, trista ca nu vreau inapoi "in civilizatie" si departe de niste oameni foarte faini pe care i-am cunoscut de mers pe munte si nu numai... trista ca mai am concediu si restul saptamanii si prevad ca o sa raman intepenita in oras.

Dar a fost suuuuper... niste oameni minunati, un viitor potential club de munte nou pentru mine, alta tura deja planificata pentru ultimul weekend din Octombrie, tot in Rodna. Si creasta Rodnei, desi vremea nu a fost dintre cele mai fericite...

Un ultim peisaj de acasa...



poze: Generalul si Sorin

Niciun comentariu: