marți, 28 februarie 2012

Ganduri de marti, 28 feb

aci e o zi calda, sunt 12 grade afara, deja. a tb sa merg cu geaca in brate pana la munci, ca muream de cald cu ea pe mine.
trebuia sa merem ieri la chinese dar pana la urma nu am mai fost ca i s-a facut rau la unul din colegi (a mancat ceva ce nu i-a picat prea bine de la cantina). dar am ajuns intr-un restaurant spaniol, destul de bunicel. nu prea mi-a placut ca multe din mancarurile de acolo erau prajite.... dar o fost super fain. era fain aranjat locul, muzica geniala. am reusit sa sparg un pahar :D (evident ca tb sa fac eu o boacana). si stii ce e fain? ca oamenii astia de aici dau impresia ca nu sunt asa de stresati ca ai nostri... ma asteptam sa faca scandal despre pahar, sau macar sa ma puna sa il platesc . but nooo, domnisoara mi-a zis doar, cu cel mai fermecator zambet, "don't worry about it!!".... genial

in contrast, mare parte din "the party" I was with, evident romani, fetele cu precadere, erau stresate, suparate si incruntate in permanenta. de zici ca sta cineva in spatele lor, sa le fure mancarea, jucaria, viata, geanta, tat... incredibil. nu le-ai vedea zambind decat ironic, sau ca sa se ia de cineva... am incercat sa le zic sa se mai relaxeze, dar nu ai cu cine... mnoah, macar unul din colegi, care de fapt lucreaza aici, dar e roman, pare ca stie sa se bucure de clipele faine si sa nu isi faca griji inutil (desi ar avea motiv sa fie suparat, ca sapt trecuta i-a fost spart apartamentul si i-au furat aproape tot de pe acolo, inclusiv vesela, numa' tembelizorul l-au lasat, ca era prea mare....)

atat

Niciun comentariu: