vineri, 19 noiembrie 2010

S-a rezolvat totul....

Dragilor, ma simt usoara ca un fulg, zambesc in permanenta si vad viata cu alti ochi.... "in sfarsit", poate o sa spuneti voi.... "gata, nu ii mai este dor de noi!" nu e adevarat, doar ca MA INTORC LA VOI! Gata, m-am hotarat ieri, dupa inca o repriza de plans de am speriat-o pe Andreea (colega si prietena mea de aici, cea mai faina persoana intalnita de cand am ajuns la locul faptei) si dupa o discutie foarte serioasa cu ea despre ce se intampla pe aici si ce o sa urmeze sa se intample.
Asa ca, cu bilet de avion in buzunar (multumesc Didisor si Camiut ca m-ati ajutat sa il cumpar) ma urc diseara in tren si ma duc la Rotterdam sa ma intalnesc cu un om foarte drag mie, pe care nu l-am mai vazut de multi ani. Vito. Apoi, maine s-ar putea sa ma duc la Amsterdam, sa vizitez Red District :D, si sa o vad pe Cami Oancea. Si duminica, dis de dimineata, la 7, in tren, spre Dortmund, de unde am avionul.

Stiti voi ca am o lista de Things to do until 30 (care probabil o sa devina Until 40, in curand), si una din chestii e sa vizitez cate o tara noua in fiecare an: ei, anul asta m-am intrecut pe mine. Am vizitat Budapesta in Aprilie, acum Olanda, si pot sa pun si Germania pe lista, ca o sa o vad din tren.

Noah, va pup pe toti, si o sa va pun niste poze din Groningen si Rotterdam maine.
Fiti buni si fiti nebuni!

Niciun comentariu: